Pozycjonowanie sklepu internetowego w wyszukiwarce Google to kluczowy element każdego internetowego biznesu. Jeśli ci się to nie uda, nie będziesz w stanie generować przychodów. Istnieje wiele czynników, które decydują o tym, jak dobrze Twój sklep jest pozycjonowany w wyszukiwarce Google. Niektórzy z nich są:
– Jakość i trafność treści
– Związek ze słowami kluczowymi
– Dobra struktura witryny
– Doświadczenie użytkownika
– Szybkość i wydajność strony
Jak działa Google – historia firmy
Google to najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie. Jest używany przez prawie każdą osobę na świecie i jest jedną z odnoszących największe sukcesy firm na świecie.
Firma Google została założona przez Larry’ego Page’a i Sergeya Brina 4 września 1998 roku. Obaj byli doktorantami na Uniwersytecie Stanforda, kiedy rozpoczęli pracę nad nowym typem wyszukiwarki, która zapewniałaby szybkie odpowiedzi na zapytania.
Firma pierwotnie nazywała się BackRub, ponieważ analizowała strony internetowe i uszeregowała je według linków zwrotnych (linków kierujących do innych stron w sieci). Domena google.com została zarejestrowana 15 września 1997 r. i zaczęła działać 15 grudnia 1997 r.
Dwie metody na lepsze SEO
Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek to proces poprawiania widoczności witryny na stronach wyników wyszukiwania (SERP). Jest to technika, która pomaga zwiększyć liczbę odwiedzających witrynę poprzez poprawę jej pozycji w wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie to również upewnienie się, że Twoje treści są dobrze pozycjonowane pod kątem określonych słów kluczowych i fraz, ale na tym się nie kończy. Istnieją dwie metody na lepsze pozycjonowanie. Pierwszym z nich jest skorzystanie z firmy SEO lub usługodawcy. Drugim jest samodzielna praca, między innymi przy wykorzystaniu poniższych wskazówek.
Jak zoptymalizować swoją witrynę pod kątem urządzeń mobilnych?
Witryny przyjazne dla urządzeń mobilnych są istotną częścią strategii marketingu cyfrowego każdej firmy. Dawno minęły czasy, kiedy właściciele firm mogli po prostu stworzyć stronę internetową i mieć nadzieję na najlepsze. Dziś Twoja witryna musi być zaprojektowana z myślą o użytkownikach mobilnych.
Witryny przyjazne dla urządzeń mobilnych mają wiele zalet w porównaniu z tradycyjnymi witrynami:
1) Możesz dotrzeć do większej liczby osób – ponieważ więcej osób korzysta z urządzeń mobilnych niż kiedykolwiek wcześniej, ważne jest, aby upewnić się, że Twoja witryna jest na nich dostępna.
2) Możesz zwiększyć zaangażowanie – ludzie w dzisiejszych czasach używają swoich telefonów do wszystkiego, więc jeśli chcesz, aby angażowali się w Twoją witrynę, musisz dać im taką możliwość.
3) Możesz generować większe przychody – optymalizując witrynę pod kątem urządzeń mobilnych, zauważysz wzrost w ilości sprzedaży.
Lista kontrolna optymalizacji witryny
Poniżej znajduje się lista kontrolna, która może pomóc w optymalizacji witryny.
1. Stwórz dobrą stronę główną
2. Użyj słów kluczowych w tytule i opisie meta, aby uzyskać wyższą pozycję
3. Upewnij się, że Twoja witryna ładuje się szybko
4. Stwórz dobre wrażenia użytkownika, dostarczając wartość odwiedzającym
5. Optymalizacja pod kątem urządzeń mobilnych